Har du noen gang ønsket at oppvaskmaskinen kunne gi deg råd? Nå kan den det. Bestem sammen hva som er best for din oppvask, din husholdning og planeten. Vet du ikke hvilket program som er best? Vil du overvåke forbruket ditt? Hva med tekniske problemer? Med Home Connect gir appen deg alle svarene.
Takket være smart teknologi fra Bosch, kan oppvaskmaskinen være på farten når du er det. Bare koble oppvaskmaskinen til Wi-Fi-nettverket ditt og til appen vår på en enhet, som en smarttelefon eller smartklokke. Så kan du overvåke forbruket og styre driften uansett hvor du er – kontoret, treningssenteret eller butikken.
I tråd med vårt slagord “Invented for life”, bygger ikke Bosch oppvaskmaskiner som er smarte bare for å være smarte. Et produkt er bare så smart som dets evne til å passe inn på kjøkkenet ditt. Derfor er Home Connect tilgjengelig med et stort utvalg av installasjonsalternativer, fra helintegrert via delvis integrert til frittstående. Du velger den designtypen som passer for deg. Vi sørger også for at maskinen har det som skal til for å takle husholdningens oppvaskbehov ved å tilby en rekke størrelser og kapasiteter fra 12 til 15 kuverter.
Bosch smarte oppvaskmaskiner svarer på spørsmålene om wattstyrke og vannforbruk. Bruk Home Connect-appen på din valgte enhet for å se nøyaktig hvor mye vann og strøm hvert enkelt program bruker. Det beste av alt er at du kan legge inn smusshetsgraden og la Programme Assistant velge de mest effektive innstillingene automatisk, slik at du kan få mest mulig ut av hver liter og hver kilowatt uten kompromisser på resultatet.
Det er store sjanser for at du aldri kommer til å få tekniske problemer med en Bosch-maskin. Men hvis det skjer, vet vi at du ikke kommer til å være en eneste dag uten oppvaskmaskinen. Med Home Connect har du en servicetekniker på standby. Hvis du oppdager et problem med maskinens funksjoner, kan du bare ringe kundeservice. Med din tillatelse kan kundeservice koble seg til maskinen din og kjøre fjerndiagnostikk. Ofte kan de finne løsningen der og da. Hvis ikke, kan serviceteknikeren som sendes ut til deg for å reparere sørge for at han eller hun har riktige verktøy og deler for å få jobben gjort under første besøk. Det sparer deg for både tid og penger.
*Hvis du klikker på knappen "Kjøp her", vil kjøpsprosessen bli sporet. Se data Retningslinjer for personvern . Ved å klikke på knappen "Kjøp her" godtar du sporingen.
Hos Bosch mener vi at smart skal være enkelt. Derfor er tilkobling av maskinen enkelt som bare det:
1. Last ned Home Connect-appen fra Apple App Store eller Google Play Store
2. Skann QR-koden på maskinen eller i bruksanvisningen
3. Følg instruksjonene i appen
Last ned iOS-appen Last ned Android-appenSom produsent er Bosch svært opptatt av alle detaljene på maskinen, det samme gjelder deres tilnærming til personopplysningene dine. For å beskytte informasjonen din fungerer Home Connect bare med krypterte Wi-Fi nettverk. I tillegg kjører vi ved hjelp av uavhengige eksperter regelmessige systemkontroller for å beskytte oss mot cybertrusler.
Home Connect har faktisk fått kvalitetsmerkingen "Pålitelig app" fra TÜV TRUST IT Trusted App som sørger for at den er sikker og ikke spionerer på dine data.
Nei. Hvis telefonen, nettbrettet eller andre enheter kan kobles til internett via routeren din, bør du ikke ha problemer med Home Connect.
Ta med din Wi-Fi-aktiverte smarttelefon til der maskinen er plassert, og sjekk hvor mange stolper du ser på Wi-Fi-ikonet. Alternativt kan du laste ned en app for å analysere signalstyrken.
Ja, du kan koble maskinen din til en rekke mobilenheter samtidig.
Ja, du kan slette Home Connect-kontoen din når som helst. Du kan gjøre dette fra Innstillinger-delen i appen. Etterpå vil du ikke lenger bruke maskinens smarte funksjoner.
Vi på Bosch ønsker din hjelp med å forbedre våre produkter og tjenester vi tilbyr deg. For å kunne gjøre det trenger vi din tilbakemelding. Kan du hjelpe oss med å svare på noen spørsmål?
Det tar ikke mer enn 1 minutt.
Om du trenger hjelp, vennligst kontakt oss eller ring oss på 22 66 06 00.
Takk for hjelpen!
Hos Bosch ønsker vi din hjelp med å forbedre våre produkter og tjenester vi tilbyr deg. For å kunne gjøre det trenger vi din tilbakemelding. Kan du hjelpe oss med å svare på noen spørsmål?
Om du trenger hjelp, vennligst kontakt oss eller ring oss på 22 66 06 00.
Tusen takk!