Bosch reparasjonstjenester for alle type store husholdningsapparater
Bosch har de samme høye standardene for kvaliteten til kundeservicen som til sine husholdningsapparater. Med mange års erfaring og et stort servicenettverk, står Bosch service for husholdningsapparater for pålitelighet, bærekraft og ekspertise. Våre Bosch serviceteknikere reparerer oppvaskmaskiner, vaskemaskiner, ovner, koketopper, kjøleskap, frysere og andre store Siemens husholdningsapparater. Bosch serviceteknikere kommer hjem til deg for å analysere mulig skade og rette opp alle feil på stedet. I tillegg har de, om nødvendig, med seg riktige reservedeler, og de tilbyr ekspertise, råd og support for å hindre problemer i fremtiden.
Se våre ulike bestillingsalternativer som tilbys på denne siden for å bestille en reparasjon av ditt Bosch husholdningsapparat.
Reparasjonsalternativer:
Bestill besøk av en servicetekniker på nett
Du kan gjøre en avtale på nett for reparasjon av ditt husholdningsapparat hos Bosch service for husholdningsapparater - raskt, enkelt og hele døgnet. Start nettbestillingen med å skrive inn modellnummeret (E-Nr.) til apparatet. Oppgi modellnummeret (E-Nr.) til apparatet ditt. E-Nr. er nødvendig for å forberede serviceteknikerens besøk, f.eks. for å finne de nødvendige reservedelene til serviceteknikeren.
Hvor finner jeg produktdataen?
Produktdata vises på typeplaten til produktet ditt. Velg produktkategori.
Start nettbestillingen med å skrive inn modellnummeret (E-Nr.)
Kontakt Bosch hotline for service på husholdningsapparater for å bestille en reparasjon
Ta kontakt med Bosch Service-hotline for å bestille besøk av servicetekniker. Serviceteknikerne ber om litt informasjon om apparatet og en beskrivelse av problemet. Oppgi modellnummeret (E-Nr.) til apparatet. E-Nr. er nødvendig for å forberede serviceteknikerens besøk, f.eks. for å finne de nødvendige reservedelene til serviceteknikeren. E-Nr. finnes på typeplaten til apparatet ditt. Det starter med tre bokstaver etterfulgt av en blanding av tall og bokstaver. Bosch modellnumre starter alltid med tre bokstaver og slutter alltid med et "/"-tegn og to tall som de to siste tegnene.
Hotline for Bosch service for husholdningsapparater
Ring +47 22 66 06 00 så vil en i Bosch serviceteam hjelpe deg videre med bestillingen av besøk av en servicetekniker.
Vårt callcenter er åpent:
Man-Tor: 08.00-17.00
Fre: 09:00-17:00
Merk at vår bestillingstjeneste på nett for bestilling av besøk av en servicetekniker er tilgjengelig 24 timer i døgnet, 7 dager i uken.
Løse problemer uten å bestille reparasjon?
Noen problemer med Bosch husholdningsapparater kan fikses uten behov for servicetekniker, og vårt avsnitt om feilsøking hjelper deg å løse en rekke vanlige problemer som kan oppstå på ditt Bosch husholdningsapparat.
Besøk vårt avsnitt om feilsøking for å finne svar på vanlige spørsmål og problemer for ditt Bosch husholdningsapparat.
Ofte stilte spørsmål om reparasjoner
Vi anbefaler alltid å se på selvhjelpen på nettet for å identifisere feilen, og bla gjennom Ofte stilte spørsmål. Mange små problemer kan du løse selv for å unngå å bestille reparasjon.
Avhengig av feilen og alder og status til apparatet ditt, vil kundeservice gjøre en analyse og anbefale om en servicereperasjon er egnet. Vi gir deg råd om hva som er best å gjøre. I de fleste tilfeller blir reparasjon anbefalt hvis det er teknisk og økonomisk lønnsomt. Men det er du som bestemmer hva som skjer med apparatet ditt. For reparasjoner som krever besøk av en servicetekniker, og der reparasjon ikke er mulig eller ikke anbefalt i saker som gjelder reparasjoner utenfor garantien, vil du få tilbakebetalt oppmøtekostnadene når du kjøper et nytt Bosch-apparat. Innenfor garantien finnes det løsninger, som bytte av apparatet ditt.
Vår kundeservice bruker bare originale reservedeler – ikke kopier eller brukte deler. For at vi skal kunne forberede oss på den beste måten, analyserer vi alle problemer på forhånd ved hjelp av et teknisk team for å sørge for at serviceteknikeren er utstyrt med de reservedelene som sannsynligvis vil være nødvendige for å fullføre reparasjonen.
Hvis apparatet er dekket av betingelsene i produsentgarantien på to år, vil ikke reparasjonen koste noe. Hvis apparatet ikke er dekket av produsentgarantien, kan du sjekke de rimelige reparasjonsprisene og transparente betingelsene. Vår kundeservice overvåker reparasjonsprisene nøye for å tilby deg mest mulig verdi for pengene.
For bestilling av reparasjon vil serviceteknikere be om litt informasjon om apparatet og en beskrivelse av problemet. Oppgi modellnummeret (E-Nr.) til apparatet ditt. E-Nr. er nødvendig for å forberede serviceteknikerens besøk, f.eks. for å finne de nødvendige reservedelene til serviceteknikeren. E-Nr. finnes på typeplaten til apparatet ditt. Det starter med tre bokstaver etterfulgt av en blanding av tall og bokstaver. Bosch modellnumre starter alltid med tre bokstaver og slutter alltid med et "/"-tegn og to tall som de to siste tegnene. Hvis du trenger hjelp til å finne typeplaten, se typeplatesøk ovenfor i det nettbaserte bestillingsverktøyet.
Bosch service for husholdningsapparater tilbyr den beste støtten for lang levetid ved å tilby reparasjonstjenester og originale reservedeler. Disse tjenestene garanterer funksjonaliteten til apparatet ditt i lang tid. Lang apparatlevetid gir et betydelig bidrag til miljøvern og klimabeskyttelse.