Er du allerede registrert? Her er fordelene:

100 dager Fornøydgaranti.

I løpet av 100 dager rekker du å bli godt kjent med Bosch-produktet ditt. Vi vil være sikre på at du blir fornøyd, hvis ikke kan du levere produktet tilbake. Registrer det nye Bosch-produktet ditt innen 2 uker etter kjøpsdato, og du får 100 dager på deg til å finne ut om du er 100 % fornøyd.

10% medlemsrabat

Som medlem av MyBosch får du 10% rabatt på rengjøringsprodukter, tilbehør og reservedeler. Logg inn på MyBosch-kontoen din, så blir rabatten din aktivert.

Bosch kostnadsfrie garantiutvidelser.

Bosch husholdningsapparater gjør livet ditt mer komfortabelt. Oppdag våre kostnadsfrie garantiutvidelser nå og registrer dine Bosch husholdningsapparater på MyBosch.

Problemer? Ikke noe problem i det hele tatt.

Enten produktet ditt trenger vedlikehold eller reparasjon, kan serviceteknikerne våre raskt gå gjennom de registrerte produktene dine og løse problemer ved hjelp av fjerndiagnostikk når det er mulig.

Vi gjør det enkelt å skaffe nye forsyninger.

Vi gjør det enkelt å skaffe nye forsyninger.

Hold produktet ditt i toppform med ett enkelt klikk. Bestill rengjørings- og pleieprodukter og praktisk tilbehør direkte fra MyBosch-kontoen din - raskt og enkelt.

Nyhetsbrev.

Abonner nå – raskt og enkelt – på vårt gratis nyhetsbrev. Du får verdifulle tips for husholdningsapparatene dine, informasjon om de siste tilbudene og eksklusive kampanjer bare for dem som mottar nyhetsbrevet.

Alt om produktet ditt på ett sted - med MyBosch.

Få mest mulig ut av produktet ditt med MyBosch-fordeler som gjør husarbeidet enklere. Opprett kontoen din i dag, eller logg inn med din Single Key ID.

Logg på / Registrer deg

Smart teknologi uten ekstra tilbehør.

Koble Bosch-produktene dine til Home Connect-appen og opplev en verden av eksklusive funksjoner. Fjernstyr produktene dine enkelt og bekvemt direkte fra smarttelefonen eller nettbrettet.

Hva er SingleKey ID?

SingleKey ID er en identitetsplattform for enkel pålogging som gjør det mulig for deg å få tilgang til visse apper og nettsider fra ulike merker med ett enkelt påloggingsnavn og passord. SingleKey ID har ikke tilgang til noen personopplysninger lagret på dine partnerspesifikke kontoer.

Hvorfor bør jeg bruke SingleKey ID?

Når du har en SingleKey ID, kan du logge på visse apper og nettsider fra Bosch og merkets partnermerker med ett enkelt brukernavn og passord. Med andre ord gir det deg sømløs tilgang til visse områder etter pålogging, som nettbaserte tjenester, apper, enheter og produktinformasjon og garantier.

Hvor kan jeg bruke min SingleKey ID?

Du finner en oversikt over merker son støtter SingleKey ID her

Hvilken informasjon om produktet trenger jeg for å registrere produktet mitt?

For å registrere produktet trenger du bare modellnummeret (E-nummer) og kjøpsdatoen.

Hvor finner jeg modellnummeret (E-nummeret) til produktet mitt?

Når du registrerer deg på nettet, følger du instruksjonene som beskrevet ovenfor. Modellnummeret (E-nummeret) finnes på produktets typeskilt. På registreringssiden kan du bruke vår typeskiltguide.

Hvis du sender en e-post til vår kundeservice for å registrere produktet ditt, kan du bruke søkefunksjonen vår til å finne typeskiltet til produktet ditt. Du finner typeskiltveiledningen i registreringsskjemaet.

Kan jeg registrere flere produkter samtidig?

Ja, du kan registrere flere produkter samtidig ved å klikke på "+ Legg til et annet produkt" nederst i registreringsskjemaet.

Kan jeg også registrere et eldre produkt?

Absolutt! Vi anbefaler at du registrerer alle hvitevarene dine for å få fullt utbytte av Bosch-kontoen din.

Hvor finner jeg vilkårene for garantien min?

Du finner alle garantiene våre, inkludert de generelle vilkårene, her.

Vår service

Enestående service – før og etter kjøpet.

+47 22 66 06 00

Opplev Bosch

Opplev kvalitet, perfeksjon og pålitelighet.

Finn en forhandler

Finn forhandlere eller serviceverksteder i nærheten av deg!