100 dager - 100 % fornøyd
Hvis du ikke er 100 % fornøyd, kan du returnere det registrerte Bosch-produktet ditt innen 100 dager.
Det eneste du trenger å gjøre er å bli medlem i MyBosch og registrere ditt nye produkt innen 14 dager etter innkjøp.
100 % fornøyd. Eller pengene tilbake.
Bosch har et mål om 100 % kvalitet. Derfor er det en selvfølge at du skal være 100 % fornøyd når du velger våre produkter. Før produktene forlater fabrikken, har vi testet og kontrollert dem til vi er helt fornøyd med resultatet. Nå er det din tur til å teste dem!
På 100 dager rekker du å bli kjent med produktet. Hvis du likevel ikke skulle være fornøyd med Bosch-produktet ditt, returnerer du det innen 100 dager og får pengene tilbake, med fratrekk for returkostnaden (650 kr for et stort husholdningsapparat og 100 kr for et lite elektronisk produkt).
Det eneste du trenger å gjøre er å registrere det nye produktet ditt på MyBosch senest to uker etter kjøpsdato. Tilbudet gjelder alle husholdningsapparater fra Bosch, fra store innbyggingsprodukter som ovner og platetopper, ned til den minste av våre elektriske visper. De eneste unntakene er Tassimo kapselmaskiner og Bosch-produkter som følger med ved kjøp av nybygd hus eller leilighet.
Dersom du har spørsmål om vårt 100 dager - 100 % fornøyd kundetilbud, eller vil returnere et produkt, ringer du oss på + 22 66 06 00.
Velg alternativ 1–2 i menyen (Produktinformasjon før kjøp).