Klikk deg gjennom de fire fanene nedenfor for å finne riktig support og assistanse fra Bosch service for husholdningsapparater.
Skriv til oss når som helst, uansett hvor du er.
Du kan nå oss via våre kontaktskjema hele døgnet, enten du ønsker ekspertråd om et Bosch husholdningsapparat, hjelp til å finne reservedeler og tilbehør eller ønsker å vite hvor du kan sende en tilbakemelding.
Velg emnet nedenfor som best dekker ditt spørsmål, skriv en melding og send. En rådgiver fra Bosch kundeservice vil ta kontakt med deg så snart som mulig.
• Diskuter et kommende eller tidligere servicebesøk.
• Be om informasjon om bruk og vedlikehold av ditt Bosch-apparat.
• Be om generelle råd for ditt Bosch-apparat.
• Be om informasjon og råd om kjøp av et Bosch-apparat.
• Be om informasjon om lokale Bosch detaljhandlere og -forhandlere.
• Be om informasjon om de siste eller kommende Bosch-kampanjene.
• Diskuter en bestilling i nettbutikken til Bosch.
• Returner et produkt som er kjøpt i nettbutikken til Bosch.
• Be om informasjon om et produkt fra nettbutikken til Bosch.
• Still spørsmål eller be om informasjon om Bosch 2-års produsentgaranti.
• Still spørsmål eller be om informasjon om den utvidede Bosch-garantien (kun tilgjengelig på utvalgte modeller og innen 28 dager etter produktets kjøpsdato).
• Be om informasjon om andre alternativer for forlenging av garantiperioden mer enn 28 dager etter kjøpsdatoen for apparatet.
• Still spørsmål om en bestilling av reservedeler eller tilbehør.
• Returner reservedeler eller tilbehør.
• Be om informasjon om reservedeler eller tilbehør.
• Registrer en formell klage.
• Legg igjen en kommentar.
• Gi oss tilbakemelding.