BSH Husholdningsapparater AS kampanjevilkår for Bosch cashback.

1. KAMPANJENS INITIATIVTAKER

Ansvarlig for aktuell kampanje er BSH Husholdningsapparater AS (”BSH”), Postboks 6593 Etterstad, N-0607 Oslo, +47 22 66 06 00.

2. OM KAMPANJEN

2.1. Deltakere

2.1.1 Alle deltakere må ha fylt 18 år. Distributører, forhandlere, leasing givere, utleie-virksomhet samt personalkjøp gjennom BSH omfattes ikke av kampanjen. Distributører, forhandlere, leasing givere, utleie-virksomhet og annen næringsvirksomhet får ikke delta i kampanjen på sine kunders vegne, verken direkte eller indirekte.

2.1.2 Ved å benytte seg av kampanjen anses deltakeren for å ha gitt sitt samtykke til disse vilkårene.

2.2. Kampanjeprodukter, geografisk omfang og tidsperioder.

2.2.1 Produktene som inngår i cashback, er Bosch integrerte og frittstående hvitevarer samt dets tilbehør kjøpt fra fra Elkjøp, Power, Elon, Komplett, Rolfs Elektro, Erling Røysum AS, Ståle Berge VVS AA, Kongsvinger Elektriske AS, Radio-TV-Service V/Åge Oppedal, Gjøvik Elektriske AS, Sand Bok og Elektro AS, Whiteaway, Skousen eller Martinsen & Sønn («forhandlere») i Norge («kampanjeproduktene»). Kampanjen gjelder ikke småapparater (SDA) som for eksempel støvsugere, kjøkkenmaskiner, foodprosessorer, kjøkkenutstyr eller frittstående kaffemaskiner.

2.2.3 Kampanjen gjelder for kjøp av kampanjeproduktene mellom 15. april og 15. juli 2025. («kampanjeperioden»).

2.3 Om kampanjen

2.3.1 For å få cashback må du kjøpe ett eller flere kampanjeprodukter som oversiger 4490 kr. Kjøpet må gjennomføres på en og samme gang, hos den samme forhandleren, noe som må fremgå av én og samme kvittering. (Det er ikke mulig å kombinere forskjellige kjøp hos forskjellige forhandlere for å oppnå et høyere cashbackbeløp). Cashbackbeløpet er basert på kjøpsverdien i henhold til tabellen nedenfor. MVA inkludert etter fradrag av eventuelle rabatter.

2.3.2 Cashback-beløp

Hvis du har handlet i henhold til vilkårene ovenfor og registrerer deg selv og produktene i henhold til instruksjonene, får du tilbake følgende beløp («cashback-beløp»);

Vi oppfordrer deg til å lese disse vilkårene og instruksjonene for å få mer informasjon om hvordan du går frem. Du er selvsagt hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss i BSH hvis du skulle ha spørsmål om det aktuelle tilbudet.

2.3.3 Denne kampanjen er ikke tilgjengelig i kombinasjon med andre tilbakebetalingskampanjer hos BSH eller forhandlere.

2.3.4 Kampanjeprodukter som returneres og tilbakebetales til forhandlere, omfattes ikke av kampanjen og vil derfor ikke gi rett til utbetalt cashback-beløp. Hvis BSH får kjennskap til slikt bedrageri, kan BSH gå til rettslige skritt overfor involverte deltakere.

2.3.5. Personalsalg via BSH omfattes ikke av kampanjen, og personale kan ikke delta på vegne av kunder.

2.3.6 Ved å delta i denne kampanjen anses du å ha gitt samtykke til disse vilkårene.

3. SLIK DELTAR DU I KAMPANJEN

3.1 For å delta i kampanjen må deltakeren kjøpe et kampanjeprodukt i løpet av kampanjeperioden. Deltakelse i denne kampanjen må gjøres på websiden i henhold til instruksjonene mellom 15. april og 15. august 2025.

3.2 Deltakeren oppfordres til å følge trinnene nedenfor for å benytte seg av tilbudet:

(I) Deltakeren må først bli medlem (eller logge inn på sitt konto) i MyBosch https://www.bosch-home.no/mybosch/registrering og deretter registrere sitt kjøpte produkt i MyBosch.

(II) Deltakeren blir sendt videre til sin produktside i MyBosch hvor hen blir bedt om å oppgi internasjonale utbetalings-/bankopplysninger. Bankopplysninger er nødvending for at cashback beløpet skal kunne tilbakebetales i henhold til kampanjevilkårene. Deltakeren skal også skanne, laste opp og legge ved en kopi av kvitteringene eller ordrebekreftelsene for kjøpet (inkl. mva.). Denne kvitteringen/ordrebekreftelsen skal tydelig vise artikkelnummeret på produktet, kjøpsdato og butikkens navn. Dataen sendes da kryptert videre til vår samarbeidspartner Benamic, som håndterer utbetalingen av cashback for kampanjen.

(III) Når dette er gjort, får du en e-postmelding med en bekreftelse på at registreringen er mottatt. Hvis du ikke har fått noen e-postbekreftelse innen 24 timer etter registreringen, kan du kontakte Benamic Unlimited Company via e-post bsh@promotion-support.com.

3.3 Når deltakerens registrering er mottatt og godkjent, vil Benamic Unlimited Company organisere en direkte BACS-overføring til deltakerens bankkonto via Transfermate Limited eller Revolut.

3.4 Benamic vil forsøke å utføre BACS-overføringen innen 28 dager etter mottak av komplett og gyldig registrering.

3.5 Benamic håndterer ikke registreringer som kommer inn etter kampanjeperiodens sluttdato, eller som Benamic etter eget skjønn vurderer som ufullstendige eller uleselige.

4. FRASKRIVELSER

4.1. BSH og Benamic Unlimited Company forbeholder seg retten til å granske registreringer for å kontrollere at vilkårene overholdes og til å be om ytterligere informasjon og relevante dokumenter. BSH og Benamic forbeholder seg retten til å utelukke registreringer og/eller deltakere hvis det foreligger mistanke om at kampanjen misbrukes på noen måte.

5. Håndtering av persondata

5.1 BSH Husholdningsapparater AS (”BSH”), Postboks 6593 Etterstad, N-0607 Oslo, +47 22 66 06 00 er registrert i Norge med organisasjonsnummer 942 381 115 og er personopplysningsansvarlig i henhold til gjeldende lover og bestemmelser om beskyttelse av personopplysninger som deltakeren oppgir i forbindelse med deltakelse i denne kampanjen. All personlig informasjon vil bli behandlet av BSH og Benamic bare i forbindelse med håndteringen av denne kampanjen, inkludert formidling av informasjon til tredjepart utnevnt til å administrere kampanjen. BSH kan komme til å utlevere deltakerens personopplysninger hvis BSH er pliktig til å gjøre dette i henhold til lov eller rettskjennelse. Når deltakeren deltar i kampanjen, behandler vi deltakerens opplysninger med grunnlag i vår legitime interesse for å kunne oppfylle våre forpliktelser for deltakeren. Deltakerens personopplysninger kommer til å behandles så lenge det er begrunnet av sammenhengen.

5.2. Deltakeren har rett til å få beskjed om hvilke personopplysninger vi behandler om deltakeren og hvordan vi behandler disse ved å kontakte oss via dette skjemaet. Deltakeren har også rett til å be om rettelse av personopplysninger som vi behandler om deltakeren i de tilfeller der de er feilaktige og trenger oppdatering. Deltakeren har også i visse tilfeller rett til å få personopplysningene slettet, f.eks. hvis de ikke lenger er nødvendige for det formålet de ble samlet inn for. For å benytte deg av disse rettighetene kan du kontakte oss på data-protection-no@bshg.com, eller les mer på: https://www.bosch-home.no/vilkaar-og-betingelser/personvernet-ditt-hos-bosch

6. LOV OG JURISDIKSJON

Eventuelle tvister som oppstår på grunn av, eller i forbindelse med denne kampanjen, skal tolkes i henhold til norsk lov og med tingretten som første instans. Som forbruker kan deltakeren ha rett til å ta rettslige skritt på deltakerens eget språk og i deltakerens lokale domstoler. Deltakeren kan få informasjon om sine rettigheter fra den lokale forbrukerrådgivningsorganisasjonen.