1. KAMPANJENS INITIATIVTAKER
Ansvarlig for aktuell kampanje er BSH Husholdningsapparater AS (”BSH”), Brynsveien 16, 0667 Oslo, +47 22 66 06 00
2. OM KAMPANJEN
2.1. Deltakere
2.1.1 Alle deltakere må ha fylt 18 år. Distributører, forhandlere, leasing givere, utleie-virksomhet samt personalkjøp gjennom BSH omfattes ikke av kampanjen. Distributører, forhandlere, leasing givere, utleie-virksomhet og annen næringsvirksomhet får ikke delta i kampanjen på sine kunders vegne, verken direkte eller indirekte.
2.1.2 Ved å benytte seg av kampanjen anses deltakeren for å ha gitt sitt samtykke til disse vilkårene.
2.2. Kampanjeprodukter, geografisk utstrekning og tidsperioder:
2.2.1 Denne kampanjen er bare tilgjengelig ved kjøp av utvalgte frittstående hvitevarer fra Bosch kjøpt hos Elkjøp, Power, Whiteaway, Skousen, Komplett, Elon, Rolfs Elektro eller Martinsen & Sønn med modellnummer i følge tabellen under punkt 2.3.1 («”kampanjeproduktene»).
2.2.2 Kampanjen gjelder for kjøp av kampanjeproduktene mellom 1. september og 31. desember 2022. («kampanjeperioden»).
2.2.3 Alle kampanjeprodukter må kjøpes fra Elkjøp, Power, Whiteaway, Skousen, Komplett, Elon, Rolfs Elektro eller Martinsen & Sønn.
2.2.4 Deltakere kan bare få én tilbakebetaling utbetalt per Bosch-produkt.
2.3 Om kampanjen.
2.3.1 Når deltakeren kjøper en ny Bosch-oppvaskmaskin med noen av modellnumrene nedenfor, kobler oppvaskmaskinen til Home Connect og registrerer seg (eller logger på kontoen sin) i MyBosch via https://www.bosch-home.no/mybosch/registrer-produkt og deretter registrerer sitt kjøpte produkt i MyBosch, mottar deltakeren opptil 1000 NOK pr. produkt tilbake av BSH i henhold til følgende tabell:
2.3.2 Denne kampanjen er ikke tilgjengelig i kombinasjon med andre tilbakebetalingskampanjer hos BSH eller Elkjøp, Power, Whiteaway, Skousen, Komplett, Elon, Rolfs Elektro eller Martinsen & Sønn.
2.3.3 Kampanjeprodukter som leveres tilbake til Elkjøp, Power, Whiteaway, Skousen, Komplett, Elon, Rolfs Elektro eller Martinsen & Sønn (og som ikke er defekte), omfattes ikke av kampanjen, og deltakere som forsøker å benytte seg av tilbudet ved hjelp av disse produktene, vil ikke få utbetalt kampanjebeløpet. I tilfeller der BSH allerede har betalt ut beløpet, må deltakeren tilbakebetale det utbetalte beløpet. Hvis BSH får kjennskap til slikt bedrageri, kan BSH gå til rettslige skritt overfor involverte deltakere.
3. Slik deltar du
3.1 For å delta i kampanjen må deltakeren kjøpe et kampanjeprodukt i løpet av kampanjeperioden 1. september 2022 og 31. desember 2022. Deltakelse i denne kampanjen må gjøres på websiden i henhold til instruksjonene mellom 1. september 2022 og 15. februar 2023.
3.2 Deltakeren oppfordres til å følge trinnene nedenfor for å benytte seg av tilbudet:
(I) Deltakeren må koble til sitt nye produkt i Home Connect-appen, og deretter ta et skjermbilde av det tilkoblede produktet i appen.
(II) Deltakeren må deretter bli medlem (eller logge på sin konto) i MyBosch https://www.bosch-home.no/mybosch/registrering og deretter registrere sitt kjøpte produkt i MyBosch.
(III) Deltakeren blir videresendt direkte til sin produktside i MyBosch hvor kunden blir bedt om å oppgi sine utbetalings-/bankopplysninger. Denne informasjonen er nødvendig å kunne utføre tilbakebetalingen (BACS) i samsvar med kampanjevilkårene. Deltakeren må skanne, laste opp og legge ved en kopi av kvitteringen eller ordrebekreftelsen for kjøpet (inkludert mva.). På kvitteringen/ordrebekreftelsen skal varenummer, kjøpsdato og navnet på butikken fremgå tydelig. Dersom varenummeret ikke er synlig på kvitteringen, må kunden også legge ved et annet dokument (f.eks. ordrebekreftelse eller følgeseddel) hvor varenummeret fremgår tydelig. Deltakeren må også laste opp og legge ved et skjermbilde av det tilkoblede produktet i Home Connect-appen.
3.3 Når deltakerens registrering er mottatt og godkjent, vil Benamic organisere en direkte BACS-overføring på opptil 1000 NOK til deltakerens bankkonto via HyperWallet Systems Europe Limited.
3.4 Benamic vil forsøke å utføre BACS-overføringen innen 28 dager etter mottak av komplett og gyldig registrering.
3.5 Benamic håndterer ikke registreringer som kommer inn etter kampanjeperiodens sluttdato, eller som Benamic etter eget skjønn vurderer som ufullstendige eller uleselige.
4. FRASKRIVELSER
4.1. BSH og Benamic forbeholder seg retten til å granske registreringer for å kontrollere at vilkårene overholdes og til å be om ytterligere informasjon og relevante dokumenter. BSH og Benamic forbeholder seg retten til å utelukke registreringer og/eller deltakere hvis det foreligger mistanke om at kampanjen misbrukes på noen måte.
5. HÅNDTERING AV PERSONDATA
5.1 BSH Husholdningsapparater AS (”BSH”), Brynsveien 16, 0667 Oslo, +47 22 66 06 00 er registrert i Norge med organisasjonsnummer 942 381 115 og er personopplysningsansvarlig i henhold til gjeldende lover og bestemmelser om beskyttelse av personopplysninger som deltakeren oppgir i forbindelse med deltakelse i denne kampanjen. All personlig informasjon vil bli behandlet av BSH og Benamic bare i forbindelse med håndteringen av denne kampanjen, inkludert formidling av informasjon til tredjepart utnevnt til å administrere kampanjen. BSH kan komme til å utlevere deltakerens personopplysninger hvis BSH er pliktig til å gjøre dette i henhold til lov eller rettskjennelse. Når deltakeren deltar i kampanjen, behandler vi deltakerens opplysninger med grunnlag i vår legitime interesse for å kunne oppfylle våre forpliktelser for deltakeren. Deltakerens personopplysninger kommer til å behandles så lenge det er begrunnet av sammenhengen.
5.2. Deltakeren har rett til å få beskjed om hvilke personopplysninger vi behandler om deltakeren og hvordan vi behandler disse ved å kontakte oss via dette skjemaet. Deltakeren har også rett til å be om rettelse av personopplysninger som vi behandler om deltakeren i de tilfeller der de er feilaktige og trenger oppdatering. Deltakeren har også i visse tilfeller rett til å få personopplysningene slettet, f.eks. hvis de ikke lenger er nødvendige for det formålet de ble samlet inn for. For å benytte deg av disse rettighetene kan du kontakte oss på data-protection-no@bshg.com, eller les mer på: https://www.bosch-home.no/vilkaar-og-betingelser/personvernet-ditt-hos-bosch
6. LOV OG JURISDIKSJON
Så langt loven tillater skal disse vilkårene og eventuelle tvister som oppstår på grunn av eller i forbindelse med dem og denne kampanjen, styres av og tolkes i henhold til lovene i Sverige og falle inn under den ikke-eksklusive jurisdiksjonen som tilhører domstolene i Sverige. Som forbruker har deltakeren eventuelt rett til å gå til rettslige skritt på deltakerens eget språk og i deltakerens lokale domstoler. Deltakeren kan få informasjon om hvilke rettigheter som er fra den lokale organisasjonen for forbrukerrådgivning. Deltakerens lovfestede rettigheter begrenses ikke av disse vilkårene.