Bosch reparasjonstjenester for små husholdningsapparater

Reparasjonsalternativer:

Kontakt Bosch hotline for service på husholdningsapparater for å bestille en reparasjon

Ta kontakt med Bosch hotline for service på husholdningsapparater for å få mer informasjon om hvordan du bestiller en reparasjon. Serviceteknikerne ber om litt informasjon om apparatet og en beskrivelse av problemet. Oppgi modellnummeret (E-Nr.) til apparatet. E-Nr. er nødvendig for å forberede reparasjonen på hovedverkstedet. E-Nr. finnes på typeplaten til apparatet ditt. Det starter med tre bokstaver etterfulgt av en blanding av tall og bokstaver.

Hvor finner jeg produktdataen?

Produktdata vises på typeplaten til produktet ditt. Velg produktkategori.

Eksempel på en typeskilt
01-example-of-a-type-plate-whitelabel.png
Dette feltet er obligatorisk
Vennligst gå igjennom og se at all informasjon er riktig lagt inn.
[global.common.msg.errorminlength]
Vennligst sørg for at disse feltene matcher
[global.common.msg.errorbadinput]

Hotline for Bosch service for husholdningsapparater

Bærbar PC, telefon og kaffe på et kjøkkenbord med et vindu som viser en hage i bakgrunnen.

Ring +47 22 66 06 00 så vil en i Bosch serviceteam hjelpe deg videre med bestillingen av besøk av en servicetekniker.

Vårt callcenter er åpent:

Man-Tor: 08.00-17.00
Fre: 09:00-17:00

Bestill reparasjon ved å sende apparatet til verkstedet vårt

Mindre husholdningsapparater som f.eks. støvsugere og køkkenmaskiner repareres på vårt serviceverksted i Oslo. Kontakt os på tlf. 22 66 06 00 (man-fre 8.00-16.00) for at få informasjon om hvor du kan levere inn produktet ditt til reparasjon. Du kan levere appratet ditt ved personlig henvendelse i vår servicebutikk i Brynsveien 18. N-0667, Oslo. Ved øvrige småelektriske produkter (f.eks. strykejern og kaffemaskiner ) kan du kontakte forhandleren der du har kjøpt produktet, for å få hjelp med å sende produktet til BSHs verksted. I de tilfeller der du mener at servicen skal omfattes av garantien eller reklamasjonsretten, må du alltid sende med en kopi av kvitteringen samt en feilbeskrivelse. Gjelder det service utenfor garantien eller reklamasjonsretten, kontaktes du av BSHs verksted for å få et kostnadsoverslag før servicen starter. Når du har godkjent servicen og kostnadsoverslaget, debiteres du for arbeidstid i minimum 30 minutter (som tilsvarer 5 såkalte reparasjonsperioder) samt for eventuelle reservedeler/forbruksmateriale og fakturaavgift². Velger du å avslå service, gjelder bare en undersøkelses- og fakturaavgift².

Spørsmål om serviceoppdrag kan stilles til BSH Husholdningsapparater AS verksted på telefon 22 66 06 00.

Ofte stilte spørsmål om reparasjoner

Er reparasjon nødvendig eller kan jeg løse problemet selv?

Vi anbefaler alltid å se på selvhjelpen på nettet for å identifisere feilen, og bla gjennom Ofte stilte spørsmål. Mange små problemer kan du løse selv for å unngå å bestille reparasjon.

Reparere eller kjøpe nytt apparat: Vil det lønne seg å reparere?

Avhengig av feilen og alder og status til apparatet ditt, vil kundeservice gjøre en analyse og anbefale om en servicereperasjon er egnet. Vi gir deg råd om hva som er best å gjøre. I de fleste tilfeller blir reparasjon anbefalt hvis det er teknisk og økonomisk lønnsomt. Men det er du som bestemmer hva som skjer med apparatet ditt.

Hvilke deler brukes for å reparere?

Vår kundeservice bruker bare originale reservedeler – ikke kopier eller brukte deler.

Hvor mye koster reparasjonen?

Hvis apparatet er dekket av betingelsene i produsentgarantien på to år, vil ikke reparasjonen koste noe. Hvis apparatet ikke er dekket av produsentgarantien, kan du sjekke de rimelige reparasjonsprisene og transparente betingelsene. Vår kundeservice overvåker reparasjonsprisene nøye for å tilby deg mest mulig verdi for pengene.

Les mer

Hvilken informasjon trenger jeg for å bestille en reparasjon?

For bestilling av reparasjon vil serviceteknikerne be om litt informasjon om apparatet og en beskrivelse av problemet. Oppgi modellnummeret (E-Nr.) til apparatet. E-Nr. finnes på typeplaten til apparatet ditt. Det starter med tre bokstaver etterfulgt av en blanding av tall og bokstaver. Bosch modellnumre starter alltid med tre bokstaver og slutter alltid med et "/"-tegn og to tall som de to siste tegnene. Hvis du trenger hjelp til å finne typeplaten, se typeplatesøk ovenfor i det nettbaserte bestillingsverktøyet.

Hvordan bidrar Bosch-service til å beskytte miljøet og klimaet?

Bosch service for husholdningsapparater tilbyr den beste støtten for lang levetid ved å tilby reparasjonstjenester og originale reservedeler. Disse tjenestene garanterer funksjonaliteten til apparatet ditt i lang tid. Lang apparatlevetid gir et betydelig bidrag til miljøvern og klimabeskyttelse.

MyBosch

Registrer deg kostnadsfritt og få mange fordeler!

Vår service

Enestående service – før og etter kjøpet.

+47 22 66 06 00

Opplev Bosch

Opplev kvalitet, perfeksjon og pålitelighet.

Finn en forhandler

Finn forhandlere eller serviceverksteder i nærheten av deg!